Gäääääsp och melodifestival

Vill bara tala om hur j*vla tråkigt det är att plugga 'regler för officiella bruksprov'
Jag tror jag avlider av gäspar snart. Har gäspat mig igenom 12 sidor liksom?! Hej å hå, detta går nog som en dans! NOT! Ni anar inte hur besviken jag är på mig själv.. SUCK! Ja ska läsa ca 10 sidor till, sen gärna läsa igenom allt igen, sen svara på några frågor, rep. frågorna igen. Blir en lååång natt av massa plugg! Man känner rätt tydligt att det var längesen man plugga, typ skolan... Jaja, sitter o lyssnar på bidragen från Melodifestivalen, jag har hittills en favorit, som passar sig i denna festival. Dock en annan låt som oxå va bra, men som kanske inte passar sig riktigt i melodifestivalen liksom... Men men, skitsamma.

Hepp, lägga datorn åt sidan och ta fram regelhäftet igen :/

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kom igen nu är det dags för uppdatering ;)

2010-02-19 @ 17:41:06
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0