Jo, jag lever allt...

Ja, jag lever.. :P Men det har varit en låååång bloggvila nu ett tag. Men, mycket har hänt =)

Förra veckan åkte jag och Sandrow upp till Forshaga. Ååååh va roligt det var. På onsdag när vi var på väg upp fick jag ett sms av Simon där han säger att han och Anders fixar mat till klockan 18 ungefär. Perfekt! Efter en lång resa fanns det inget bättre än att kunna slänga sig på soffan hos Anders och se på när han och Simon stod o fixa med maten och duka fram :P Jättegod tacos stod på menyn o som grädde på moset såklart så visade tv4 sport ett jaktprogram. Ja menar, viltare är ju väldigt sociala och pratglada när det visas jakt på tv.. not. :P Men men, jag och Sandra försökte oxå hänga med på vad som hände och vad de pratade om :P
Grabbsen dukade av och diskade, jag & Sandra slapp göra något. Snacka om lyx!! Sen tog vi täcket och trängde ihop oss i soffan och kolla på tv. Mysigt! Massa skratt den kvällen. Bara för att Simon o Anders är en bra kombination lixom, behöver inte säga mer ;D
Senare på kvällen sa vi hejdå till Anders och drog hem till Simon (vårat 2:a hem kan man säga nuförtiden). Packade upp för sleeptajm och la oss till rätta. Men det dröjde inte länge förens min telefon ringde..? Klockan elva på kvällen, vem kan detta vara? Undra om det har hänt något? :S Men det vara bara min älskade Lina som ville prata lite =) Så det blev inte sova förens framåt halv ett.

Torsdag, Simon gick till skolan och jag o Sandra tog en härlig morgon med en stor kopp kaffe och insnurrade i täcket framför nyhetsmorgon. Sååå skönt! Men sen var det dags att börja göra sig iordning, vi skulle nämligen åka och titta på en lokal som vi ska ha till våran 20-årsfest. Kan ju säga att efter vi hade tittat på lokalen, tänkte vi båda; YES Det här kommer bli så rackarns bra!! Så sen tog vi oss en tur ner till hundstallet för att träffa våra underbara gamla lärare =) Linda, Anna, Anne och Susanne hade lunch, så tack vare oss fick dom ett lunchsällskap som uppskattades ;) Efter det, drog vi upp till själva skolan, Knipan. Där tog vi oss en rajd och kika runt lite. Hälsa på Hanna i bibloteket som var mycket stolt över sitt "utbygda" biblotek som hade blivit RIKTIGT fint. Nästan så man är lite avundsjuk för att inte vi fick ett sånt fint biblotek... Sen lockades vi upp en trappa eftersom vi hörde ljudet av visslingar.. Ja, såklart! Oskar fanns på plats och även Leandersson. En pratstund där och självklart en del skämt, som vanligt ;) Sen en snabbvisit hos fritidsvärdarna (Micke och Linda). Sen vidare till Håkan som höll på att fixa iordning sitt nya skrivbord. Roligt o få träffa honom igen. Snälla goa Håkan skanar man allt!
Ytterligare en trappa upp fanns det någon som vi verkligen har längtat efter. "Knack knack" på den blåa dörren.. Den öppnades och vi möttes av ett stort leende. "Jag visste väl att ni skulle komma tillbaka hit"
KRAAAAAAM!!!
Så roligt att återse denna underbara människa igen. Någon som verkligen gjort skilland i mitt liv och allt som jag har lärt mig så otroligt mycket under alla år på ForshagaAkademin. Ja, ni vet ju säkert vem jag pratar om... Våran kära Kerstin! Det blev en låååång pratstund hos Kerstin. Trevligt och saknat kan jag ju säga.
Hujamej, sen var Kerstin tvungen att jobba *suck* hahaha, men men är man en arbetande kvinna så är man ;)
Vi åkte hem, hämtade upp Simon och drog in till stan för att köpa present till Fräs. Sen hem igen.
Slängde oss ner på soffan och frågade oss själva "vad gör vi ikväll?" Det blev iaf beslut om att dra till Dallas (öh? Föredetta Megana). Jag coh Sandra uppfattde alltså Megana ;) På med musik och sen göra sig iordning!! Efter en timme eller så kände vi oss klara och gick bort till Dallas. Där satt Anders, Bruun och Robin. Man hann knappt sätta sig förens en cider stod framför en. Två fd hundsportare tillsammans med 4 viltare, vad blir samtalsämnet?? Jo, jakt.. Hahaha, men faktiskt blev det rätt bra ändå. (Vi prata ju inte jakt hela tiden)
Med folk från olika ställen i Sverige samt två stycken som är expert på att imitera dialekter och har en rå humor kan allt hända x) Kan ju säga att det var vääääldigt längesen jag skratta så mycket som jag gjorde den kvällen.
Men vad jag har lärt mig ska man gå när det är som roligast, det har jag skitsvårt att ta till mig. Jag går hellre när det börjar bli lamt o segt. Så sen beslutade jag och Sandra oss för att tänka på refrängen och dra hemåt. När vi kom hem tog jag ut Nova en på en kortispromenad och sen var det bara sängen som väntade. Kall var jag, så jag hoppade snabbt ner under täcket och kolla på Mästarnas mästare som gick på tvn. Sen kom Simon hem, då släckte vi ner och det dröjde inte länge förens vi sov alla tre eller fyra (Nova somna hon med i sängen dessutom :O INTE likt Nova, men som Sandra sa "Hon har en förkärlek till Simon" och det stämmer nog) ;)


Fredag, Simon var ledig från skolan och det blev en lång och skön morgon även denna dag. Kaffemys framför tvn - jag älskart! Helst av allt ville jag inte röra mig ur fläcken, jag ville bara ligga kvar med täcket inrullat om mig själv och bara njuta av det där kaffet och se på efter tio hela dagen... Men men det gick ju inte. På med kläder, börja packa. För idag klockan 13.00 skall vi åka från älskade forshaga *snyft* Så det var inget annat o göra än att resa på sig och sätta igång.
Allt var packat o klart ute i bilen och vid strax efter ett rullade bilen därifrån. Jobbig känsla inom sig.. Forshaga äger så mycket som man saknar något fruktansvärt. Fast samtidigt är det inte samma lilla håla som det var när vi bodde där. Det är sig likt, men ändå inte... Konstigt!!

Lördag, Fräs har 20årsfest. Jag åker först hem till Sandra och sen åker vi vidare in till stan för att hämta upp Bella. Sen åker vi ut mot Lindome och där vi träffar vi de bästa som finns på denna jord <3 Kärlek till dom!! Vi gör oss iordning, klär upp oss, dricker lite, skrattar en del och njuter av tillvaron då vi alla (inte Lina och Linda, vi saknade dem :( ) är samlande. Malin Fräs Nöjd öppnade sina presenter och festen var igång. Lite senare på kvällen kom det fler folk, dock inga vi kände men, det var gamla vänner till Malin. Alltid kul o träffa nytt folk. ;)
Mycket dans och skojiga saker hade vi för oss. En trevlig och minnesvärd kväll ;D

Alla samlade när Malin öppnar sina presenter <3


20-åringen Fräs =) Vacker som en dag<3


Jag och Mattias hade galet kul xD


Fina flickorna <3


Favoriterna ;) <3


Sötnosarna <3

Hääärliga bilder!
Nu väntar en 20årsfest i Mars igen, kan knappt vänta tills dess! Ska bli sååå kul! Saknar mina älsklingar sååå<3

Nu orkar jag inte skriva mer :P
Ha en fortsatt bra kväll

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååå avis på er som fick träffa Kerstin!!! Men jag kanske får träffa henne när vi har vår fest, fy fan vad skoj det ska bli!!!! Längtar <3

2010-01-24 @ 14:26:48
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0