Nej nej nej!

NEEEEEJ! Jag tror jag börjar bli sjuk :S Har kalvat typ hela natten, men efter att jag fick sova ett par timmar mådde bättre.. så jag trodde att det bara var nått olämpligt jag hade ätit. Var på instruktörsmöte, vilket gick bra. Jag kommer hålla kurs varje söndag mellan 14-18...! Men jag tror de kommer gå bra, trots att det är många timmar. Sen hem igen, laga lite mat, sprödbakad fisk med romsås och blå congopotatis :D Skitfräckt!!! Blå potatis ;D Men efter några timmar kände jag att jag börja bli dålig igen. Nu sitter jag här, illamående, huvudvärk och fryser så jag skakar (fast att det är 23 grader här inne). Först ska jag se vem som vinner Robinson, fast jag inte har följt det alls :P Sen tror jag att jag ska ta o krypa ner under täcket och fortsätta läsa Harry Potter boken =)

Ha en fortsatt bra Lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt att vara sjuk! Tänkte höra om det är ok att lägga till din blogg under mina länkar?

Krya på dig.



/Frida

2010-02-04 @ 18:06:39
URL: http://www.dogsandme.hundbenet.se
Postat av: Amanda

Sådär nu har jag uppdaterat lite :) men det får du också ta och göra!!

2010-02-05 @ 23:46:04
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0