Att veta hur det känns, min unika mamma, älg. Om att lova sig själv?

Ligger o lyssnar på E.M.D. 's version av Save tonight och helt ärligt... jag tycker den är bättre än orginalet. Älskar den låten. Jag vet precis hur det känns :/

Well we know I'm going away and how I wish, I wish it weren't so...

Save tonight and fight the break of dawn. Come tomorrow, tomorrow I'll be gone..

There's a log on the fire and it burns like me for you. Tomorrow comes with one desire, to take me away it's true.
It ain't easy to say goodbye, darling please don't start to cry...

En annan favoritlåt är More than Words - Extreme. Lyssna och njut, guran är så fin! Spelas på spotify för ämnan nu för tiden ;)

------------------------------------------------------

Idag fyller min alldeles unika mamma 40 år!! :D
Stackars mamma som har någon 40årskris och säger att hon inte vill bli gammal, men när man talat om för vänner o bekanta att mamma fyller 40, så brukar jag få detta till svar ;)
"VA?! ÄR HON BARA 40 ÅR, UNG MAMMA DU HAR DÅ?"
"VA?! ÄR DET DIN MAMMA? TRODDE DET VAR DIN ÄLDRE SYSTER!!!"
"HON BORDE VARA GLAD, HON SER INTE ÄLDRE UT ÄN 35!"

Hihi, lilla fina mamma! ♥

Vi har köpt massa presenter, men hon fick i morse öppna det ena från oss barn. En klocka, hoppas hon blev nöjd och att hon kommer använda den.
Själv är jag ju en "klocknörd" skulle nog kunna ha 100 olika klockor - för mig är klockan en accessoar, ett smycke. Så SNYGGT!

-----------------------------------------------------------------

Nu ska jag käka lite frukost och sen röja undan lite mer här inför mammas firande. Lite PS med nya spelet Harry Potter och den flammande bägaren ska vi nog hinna med oxå ;)

Dagens lycka - såg en älg utanför mitt fönster! :D
-----------------------------------------------------------------

Föresten, jag tänker, saknar och längtar? Va f-n?! Vad är det här? Jag har lovat mig själv att inte falla dit igen...? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0