För agilitynördar..

Okej, detta inlägg riktar sig till agilitynördar. Ni som inte känner er träffade, behöver inte göra er till besvär att fortsätta läsa :P
För jag vill bara tala om att den 1/10-3/10 är det VM i agility. Jag ska dit och jag vet att Amanda är på! Någon mer som vill följa med? Hade vart superkul att åka ner ett gäng, till Reiden (i närheten av Nürnberg) i Tyskland. WHIHO!
Fundera på det vetja!
Sen är det ju SM i lydnad & agility i Karlstad den 18/6-20/6. Dit vill jag med och heja på Sveriges elit!! Någon mer som vill haka på? :D



P.s bara en vecka kvar! Sen ska man få träffa de finaste människor på denna jord <3


Kommentarer
Postat av: Fräs

JAG VILL TILL KARLSTAD!

2010-03-15 @ 13:40:18
URL: http://malinnojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0