Lite nervös sådär, släktkalas plus mig

Uuuhhuhh, nu börjar jag bli nervös.. Igår började Sannie lägga svansen åt sidan, man kittlade henne lite lätt kring svansroten, även när Minuz "nosade runt". Så efter vad jag har hört ska man ju räkna 3 dagar från och med den dag de lägger svans. Dvs på Söndag i vårat fall. Men efter idag är jag tveksam. Hon är fortfarande väldigt bitsk mot hanhundarna och talar om för dem att hålla sig på avstånd. Hon kanske inte alls är redo tills på Söndag. Hua, hoppas verkligen vi hinner få till båda parningarna innan fredag. Det borde vi göra, men ändå...

Idag har jag vart på 20årskalas hos Sandrow. Det var framför allt Sandras släkt, men jag tillhör nästan där iallafall HAHA vi är ju föredetta sambos, därmed idag särbos ;) Massa god mat och trevligt sällskap :)
Sen satte jag och Sandra oss framför spotify för att kolla spelningslista till vår gemensamma (tillsammans med Amanda & Knapp) 20årsfest!
Roligt att planera lite lätt inför festen, den börjar ju närma sig! Iiiihh!

Nu ska jag sova!
Go natt Sverige

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0