Panik och rent utsagt, otur!

Jaha, då var det tajmat.. Sannie började löpa idag! IDAG!!! Vad innebär det? Jo, höglöp runt vecka 11, och vad händer vecka 11, JO då har vi 20årsfest i Forshaga!!!
Va ska jag göra?!?

Lite torkat blod hitta jag runt vulvan på henne vid 22 tiden, plocka bort "skorpan" och jo men visst, då kom det en droppe färskt blod.....

Varför har denna människa som skriver denna blogg alltid en sån förbaskad otur, vad är meningen med allt?
Är det meningen att jag inte ska åka till Forshaga o fira min 20årsdag, eller är det meningen att jag inte ska para min tik som förhoppningsvis föder min framtida valp?

Baaah! Jag är så himla trött på OTUR!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Naturligtvis ska du stanna hemma och para Sannie, den kommande valpkullen har du ju väntat på väääldigt lääänge och det handlar ju faktiskt om din blivande hund!

Kram Camilla, Semla & Cleo



2010-03-04 @ 07:50:12
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se
Postat av: Amanda

Allt går att lösa! Ta det lugnt så ordnar det sig :)

2010-03-04 @ 17:52:08
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kan inte hålla med! Det måste gå att lösa på något sätt, du ska absolut inte stanna hemma från din egen 20 - års fest!! Det händer bara en gång i livet, det måste gå att få båda! Saknar dig också gumman!<3

2010-03-04 @ 17:53:43
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Carin/Moya

Det fixar sig! Hanen bor inte så långt bort, så nån annan kan väl fixa parningen!!!!

2010-03-05 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0