Spännande tid, ofint att ringa på fredag eftermiddag?

Jadå, nu kommer min, Maddes blogg i ur o skur förvandlas till en löp-parning-dräktighet-(och förhoppningsvis valpnings)blogg! Precis som i höstas kommer det bli mitt största bloggämne ;)
Jag tröttnar aldrig på spänningen, funderan och planeringen som ligger bakom. Studerar Sannies beteende, skiver ner viktiga datum och sånt som kan vara intressant att ha med sig framigenom. Planerar vart valplådan ska stå och valpnamn är iprincip klara HAHA!

Skickade ett mail till hanhundsägaren i onsdags, har dock inte fått svar än. Så jag tror jag slår henne en pling senare :) Kan man göra det? På en fredagkväll? Eller är det väldigt ofint.? Hum, kanske får vänta tills imorgon...? Eller? Vad tycker ni?

Hoppas hon tajmar in höglöpsdagar innan jag åker till Forshaga, hon borde göra det iaf.. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0