Fullspäckad vecka, valpar och resor.

Hejsan hoppsan!
Tänk va veckan går fort, redan söndag idag. Ja, jag fördriver min lediga dag till att lusläsa Hunduppfödarens handbok, trots att redan läst den 2 gånger, men som sagt, jag tröttnar aldrig :P
Sedan klockan 16 är det dags för agilitykurs 1, sen klockan 18 dags för agilitykurs 2. Full rulle!
Veckan som kommer, dvs vecka 10 är också fullbokad.
Måndag: Sandra fyller 20 år WIHOOO!, Ska besikta bilen :S huuuamej, men hoppas det går bra, sen ska jag till Jessica och klippa mig. Sen ska jag åka till torp och se om jag hittar några festkläder till 20årsfesten.
Tisdag: Jobb
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb, Sandras 20årskalas.
Lördag och Söndag: Hoppas jag på parning 1 iallafall, men det återstår och se.

Pratar med Amanda på msn, pratar valpar, tyskland o massa sånt. Det får mig att längta ännu mer. Ska som sagt bli så kul med valp, hoppas verkligen det blir valpar den här gången. Sen en resa till VM i Tyskland hade vart så himla kul!! Åååååh! Vad jag verkligen vill! :D

Men men, dags att lämna bloggandet, har lite annat o pyssla med innan det bär iväg till klubben :)

Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi får hålla tummarna stenhårt för VM i Tyskland, det vore så grymt jävla kul!!!! :D

2010-03-08 @ 08:48:32
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0