Sannie 6 år idag!

Mitt älskade hjärta fyller hela 6 år idag! <3
STORT GRATTIS till dig min lilla skrutta!!
Dumma matte som inte kunnat fira henne ordentligt pga jobb hela dagen.. :/ Ush, mitt samvete..


Liten har blivit stor..


När vi kör så det "ryker" (saknar agilityn)


Dag som natt, finns hon mig nära min underbara skatt!


Simma kan hon ;)


Du & jag, ingen kan skilja oss åt. Du är mitt allt!
Tiden går allt för fort men vilka fantastiska dagar, år du gett mig och måååånga fler ska det bli! Nu ska bebisarna bli stora och växa upp och sen min sötaste, då hoppas jag vi är tillbaka på banan igen, efter ett långt tråkigt, men säkert välbehövt uppehåll.

Grattis på födelsedagen min finaste, underbaraste, högt älskade Sannie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0