Ett helt år, hur gick detta till, det känns som igår?

Jahopp, då har det redan gått ett år.. Ett helt år sen jag tog studenten, en av den bästa dagen i mitt liv, men samtidigt den värsta. Det går inte en dag utan att jag tänker på min tid i Forshaga. Vilka underbara minnen jag har därifrån, och vilka fantastiska vänner <3
Saknaden är stor! Många av vännernas liv har börjat på ett nytt kapitel, känner dock att jag står kvar och trampar. Står och tittar vid vägskälet och funderar på vart jag ska ta vägen..? Vilket håll ska jag gå? Vart kan jag sätta ner min fot och börja mitt liv? Hur? Var? När? Ja, det är frågan/orna.

Men som sagt, ett år sedan vi tog studenten. Lyckliga, fulla, glada, ledsna, nyfikna, känslosamma.. m.m.
Till alla vänner som läser bloggen hoppas jag ni haft ett händelserikt och spännande år efter vår student. Hoppas det inte dröjer länge tills vi ses snart igen. KRAM på er alla och ett fortsatt STORT lycka till i livet! <3

Glädje och sorg går hand i hand <3

"Sjung om studentens lyckliga dar.."


"För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten..."


Oj, va många minnen som blossar upp när jag kollar igenom bilderna... Många garvar jag högljudt till, andra fälls det tårar. Fatta hur mycket jag saknar ALLT (förutom allt jäkla plugg som kunde ta knäcken på mig...)
Vänner, Forshaga, ICA, sisu, älven, lägenheten, lärarna, megana och SÅ HIMLA MYCKET MER!!

Ha en fortsatt bra kväll, nu ska iaf jag sova. Imorgon Mors Dag, tänkte överraska mamma med frukost på sängen med nygräddade ciabatta och självklart hennes presenter. Dock är ju grymt irriterad på Samuels fotbollsmatch, eftersom de ska mötas 9.30 i henån.! Gah! Tidig söndag hatar jag, söndagar ska man helst ligga o dra sig.. lääääänge ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Två år har gått och jag känner fortfarande som dig. Saknar den tiden och står bara och trampar. Vet inte vad nästa steg i livet är..

2010-06-08 @ 22:21:08
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0