Snön som äntligen kom

Galet längesen jag blogga nu, men tiden räcker liksom inte till.. Men nu så, ett inlägg om ingenting typ ;)

Snön har kommit och vi är glada över det.!

Elva, 6 månader.

Tiden går så fort, tänk att Elva-monstret är redan ett halvår gammal?! Men roligt har vi.
Vi har anmält oss till valpkurs som startar till våren, lite sent kanske, men jag tycker det ska bli kul.
Det är framför allt för den sociala biten.

Sannie, min lilla tant lever som vanligt, mattes lilla stjärna som dagligen bjuder på festligheter!
Anmält oss till kurs i Jaakko-turn den 17/12 i Solna. Äntligen ska jag få lära mig! Eftersom Sannie var dräktig sist Camilla var här så missa jag ju genomgången, så nu tar jag chansen.!
Har även anmält till helgkurs för Camilla i mitten på mars. ROLIGT!! Äntligen känner jag att jag är på benen igen!
Nu under vinterhalvåret har jag sett till att klubbens tävlingsekipage fått träningstillfälle - GÖTT! Så nu ska vi börja träna varje söndag, känns kanon!

Imorgon är det släktträff, eller vad man nu ska säga? Farmor och farfar åker till thailand den 6 dec och ska vara borta i 3 månader, så det blir en dag med fastrar, kusiner och farföräldrar.. Shit, 1:a advent imorgon..?! :S

Känner mig trött, ska nog läsa ett kapitel ur Harry Potter, mys när Sannie ligger brevid :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad roligt var hittade du dom kurserna? Jag känner att vi skulle behöva gå lite kurser för att komma igång ordentligt, det har varit så lite träning här på ett tag...

2010-12-02 @ 20:27:05
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0